Betalning
Hos oss kan du som kund välja att betala din beställning med följande betalningsmetoder:
Visa, Mastercard mfl. Klarna, Swish, Paypal & Payson, Wasakredit

Orderbekräftelse
När vi har mottagit er beställning så skickas det automatiskt ut ett kvitto eller en orderbekräftelse till den mailadress som angivits vid beställning
kvittot/orderbekreftelsen innehåller ett ordernummer samt en sumering av artiklarna som har beställts 

OBS! Skulle det vara något fel eller något som inte stämmer  kan ni alltid kontakta oss på: 
info@autostylingsstockholm.se

Leverans
Normal leveranstid är 1-3 arbetsdagar beroende på vart i landet beställningen skall skickas samt hur lagerstatus för beställd vara ser ut. Vi förbehåller oss rätten att neka leverans p.g.a. prisförändringar eller lagerstatus.

Alla leveranstider bör anses som preliminära!

Beställningsvaror eller produkter som ej lagerhålls är det ingen retur eller ångerrätt på.

Inom Sverige samarbetar vi med Postnord, DHL, Schenker, Bussgods och allt skickas spårbart.

Bud/Paket som ej blivit upphämtade
Paket brukar ligga kvar hos ombudet i max 14 dagar. Om du som kund inte hämtar ut ditt paket inom 14 dagar så returneras paketet tillbaka till oss.
Vi debiterar dig då med expeditionsavgift, samt avgifterna logistik företaget debiteras oss för.

OBS! paket och leveranser som inte har hämtats ut omfattas inte av ångerrätten eller av 14 dagars returrätten enligt Konsumentverkets rekommendationer.

Ångerrätt
Konsumentköplagen gäller när du handlar från oss. Det betyder att du som kund har 14 dagars ångerrätt. Ångerrätten börjar gälla f.r.o.m den dagen du får en avisering. 
Varan skall vara oanvänd och oskadad i sin originalförpackning.
Tänk på att paketera returen ordentligt. En vara som skadats/gått sönder under transport ersätts ej och kommer att  returneras till köparen.
Vid en eventuell retur ska kvitto/orderbekräftelse bifogas i paketet.

Ångerrätt gäller ej: beställningsvaror, specialbeställningar samt produkter som lackerats i bilens färgkod
(Om du handlar till ditt företag gäller inte konsumentköplagen)

Vi betalar tillbaka värdet på varan.
OBS! gäller ej frakt och expeditionsavgifterna. 

Återbetalning görs inom 1-10arbetsdagar. Kontakta alltid oss innan du skickar tillbaka något.

Beställda varor skall skickas tillbaka i sitt ursprungliga emballage samt ursprungliga skick.

Reklamation
Alla paket som vi skickar ut till kund genomgår en kontroll innan de lämnar vår lokal.
Skulle det hända att  en beställning kommer fram till er med skadat embalage osv, får ni kontakta oss omgående.

OBS! Det är viktigt att du som kund anmäler synliga skador på paket och försändelser direkt till postombudet där leveransen hämtas ut.

Returer
Vid returer är det viktigt att du som kund tar kontakt med oss.
Kunden står alltid för retur  förutom om det är vi som orsakat felet (defekt vid leverans eller fel packeterat.
Använd produkt eller vara som specialbeställts och som ej lagerförs återköps tyvärr ej.
Returer ska alltid skickas med spårningsnummer och med något av följande fraktbolag: PostNord, Schenker eller DHL.

OBS! Vi tar ej emot returer med postförskott.

Returadress:
Autostyling Stockholm
G:a Trostavägen 131
195 93 Märsta
Sverige

Personuppgifter
När du som kund lägger en beställning hos oss godkänner du att vi hanterar era personuppgifter. Alla uppgifter som hanteras av oss i samband med en beställning hanteras enligt GDPR-lagen Du som kund har alltid rätt enligt lag att få ut den informationen som vi har i vår databas om dig. Om uppgifterna är felaktiga, ofullständiga eller irrelevant kan du begära att informationen rättas till eller tas bort helt!

OBS! Vi sparar bara personuppgifter så länge som det är nödvändigt, därefter raderas dem.